Rigips Konsumenckim Liderem Jakości 2012
Marka Rigips otrzymała wyróżnienie w prestiżowym programie „KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012”, w kategorii: „Masy i gładzie szpachlowe”.
KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2012 to ogólnopolski program konsumencki, organizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego celem było wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku.
Badania stanowiące podstawę do przyznania wyróżnień prowadzone były na przełomie roku. Objęły swym zasięgiem ponad 1600 respondentów z całej Polski i dotyczyły zagadnień związanych z jakością, jej relacją do ceny oraz dostępnością poszczególnych produktów i usług.
Zaprawy gipsowe Rigips posiadają unikalne cechy i parametry. Przedstawiają to trzy przykładowe produkty.
Rigips Vario to unikalna na rynku wysokojakościowa masa szpachlowa do spoinowania płyt gipsowo-kartonowych. Wytwarzana jest ona na bazie alpejskiego gipsu naturalnego, gipsu typu „alpha” i dodatku dyspersji tworzyw sztucznych. Wewnętrzne badania potwierdzają, że swoimi parametrami wytrzymałościowymi (rozciąganie, ściskanie) znacznie wyprzedza swoich konkurentów w tej kategorii. W połączeniu z taśmą zbrojącą Rigips masa Vario gwarantuje brak pęknięć na połączeniu płyt .
Kolejny przykład to masa gotowa Rigips Pro-Fin Mix, która jako jedyny taki produkt dostępny na rynku wytwarzana jest na bazie gipsu z dodatkiem celulozy. Efektem tego są ponadprzeciętne właściwości aplikacyjne w zakresie finalnego szpachlowania połączeń płyt g-k oraz wykonywania szpachlowania cało-powierzchniowego. Doskonale rozprowadza się i pozwala uzyskać powierzchnię zbliżoną stopniem absorpcji do kartonu płyty. Umożliwia to bardzo estetyczne wykończenie powierzchni przy standardzie Q2 (spoinowanie bez szpachlowania cało-powierzchniowego). Ponadto, produkt odporny jest na przemarznięcie, co czyni go unikalnym również w zakresie transportu i składowania.
Z kolei bezpyłowa gładź angielska Thistle Multi Finish to produkt, który pozwala wykonać prace wykończeniowe i remontowe w ciągu jednego dnia roboczego. Ponadto, gładź ta - z uwagi na specyficzną technikę aplikacji - nie wymaga szlifowania. Skraca to czas wyłączenia remontowanego pomieszczenia z użytkowania.
„Jestem przekonany, że długoterminowa strategia dostarczania produktów o rzeczywiście unikalnych i istotnych cechach użytkowych przyczynia się do tego, że marka Rigips jest doceniana przez coraz bardziej wymagających Klientów” - dodaje Piotr Dąbkowski – Kierownik Rynku Mieszkaniowego Rigips.