Kampania RIGIPS Habito™
W połowie lutego marka RIGIPS rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną płyty gipsowo-kartonowej RIGIPS HABITO™. Produkt prezentowany jest m.in. w prasie o tematyce budowlanej, jak np. Murator czy Fachowy Wykonawca, popularnych magazynach wnętrzarskich, jak np. Moje Mieszkanie, Ładny Dom oraz Internecie. Celem kampanii jest prezentacja innowacyjnego, unikalnego i jedynego tak wyjątkowego produktu, mającego szerokie spektrum zastosowania zarówno w budownictwie mieszkaniowym jak i komercyjnym.
Płyta gipsowo-kartonowa RIGIPS Habito™ to produkt, który stanowi najlepszą alternatywę dla technologii murowanej, płyt drewnopochodnych oraz gipsowo-włóknowych. Płyta charakteryzuje się bardzo wysoką odpornością na uderzenia i wytrzymałością na obciążenia. Można do niej łatwo przymocować ciężkie przedmioty – wystarczy śrubokręt i zwykły wkręt do drewna.