Grupa Saint-Gobain z certyfikatem Top Employer Polska!
Top Employers Institute 7 rok z rzędu docenił grupę Saint-Gobain i jej działania z zakresu pozyskiwania talentów, planowania kariery pracowników oraz zwraca uwagę na wysoką kulturę organizacji opartą o wartości, poszanowanie dla różnorodności i dbałość o wellbeing.
„Uzyskanie certyfikacji i znalezienie się w gronie najlepszych pracodawców w Polsce po raz 7. z rzędu, jest dowodem na to, że nam się to udaje. Ten sukces jest efektem naszych wspólnych starań – bez względu na stanowisko jakie ktoś zajmuje, bez względu na miejsce w strukturze organizacyjnej - każdy ma swój udział w tym wyróżnieniu".
Magdalena Kokosz, Dyrektor HR w Grupie Saint-Gobain w Polsce
Top Employers Institute działa od 28 lat i jest światowym autorytetem w zakresie badania warunków pracy. Prowadzi badania w 116 krajach na całym świecie. Podczas procesu certyfikacji ocenianych i badanych jest 600 praktyk z zakresu zarządzania kadrami w 10 tematach:
- strategia talentów,
- planowanie zasobów ludzkich ,
- pozyskiwanie talentów,
- procedury przyjęcia nowych pracowników,
- szkolenia i rozwój,
- zarządzanie wynikami,
- rozwój umiejętności przywódczych,
- kariera i planowanie sukcesji,
- wynagrodzenia i świadczenia
- kultura organizacji.
David Plink, CEO Top Employers Institute: „Aby organizacja została uznana za Top Employer, musi udowodnić, że poprzez wdrożenie wielu praktyk HR, pomaga wzbogacać świat pracy, dzięki czemu pracownicy mają zapewniony rozwój i doskonałe warunki pracy. Organizacje, które otrzymały certyfikat, są doskonałym przykładem zaangażowania w nieustanne doskonalenie praktyk HR i dbania o swoich pracowników. Gratulacje!”
Organizacje certyfikowane jako Top Employers tworzą środowiska pracy zgodne z ideą „people-first”. Zapewniają swoim pracownikom doskonałe warunki pracy i pozytywnie wpływają na życie ponad 6 milionów pracowników na całym świecie.
„Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania certyfikatu Top Employer Polska siódmy raz z rzędu. Jest to wspaniała nagroda za nasze wysiłki na rzecz stworzenia komfortowego i angażującego środowiska pracy dla naszego zespołu w Polsce. Wierzę, że kultura organizacyjna Saint-Gobain pomaga pracownikom w efektywnej współpracy oraz w zapewnieniu pozytywnych doświadczeń naszym klientom. Zaufanie, decyzyjność i współpraca to wartości, które promujemy w codziennej pracy. Jednym z priorytetów w 2020 roku jest: dbanie o rozwój zespołu i właściwe wykorzystanie talentów, abyśmy mogli wspólnie rozwijać naszą firmę. To ludzie są najważniejszym czynnikiem sukcesu teraz i w przyszłości".
François-Xavier Moser, Prezes Grupy Saint-Gobain w Polsce.