Regulamin konkurs Premium Light
REGULAMIN KONKURSU
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs pod nazwą „PREMIUM LIGHT” z dnia 04.06.2024 zwany dalej „Konkursem”.
- Organizatorem Konkursu jest Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 44-100 Gliwice, wpisana do centralnej ewidencji działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 5220101585, zwana dalej Organizatorem.
- Fundatorem i wydającym nagrody jest Organizator.
- Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostarczanie nagród w Konkursie odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dane osobowe zbierane i przetwarzane przez Organizatora będą wykorzystywane na potrzeby rozstrzygnięcia Konkursu, jego promocji oraz powiadomienia jego zwycięzców o wygranej.
- Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
- Konkurs nie jest stworzony, administrowany, wspierany ani sponsorowany przez Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook, Inc.
- Konkurs jest prowadzony na stronie www.facebook.com/rigipspl (zwanej dalej “Fanpage”).
- Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawują pracownicy Organizatora.
§ 2. UCZESTNICY KONKURSU
- Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Facebook.com; które zaakceptowały niniejszy Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
- Uczestnik oświadcza, że:
- jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
- zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
- wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody i ją w pełni akceptuje;
- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebooka;
- wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
- jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook.
- W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy Organizatora.
- Uczestnik może zapraszać do Konkursu swoich znajomych z portalu społecznościowego Facebook oraz może udostępniać swoje zgłoszenie do Konkursu na swoich profilach społecznościowych.
§ 3. ZADANIE KONKURSOWE
- Konkurs jest dostępny w formie ogłoszenia konkursowego (dalej: „Post Konkursowy“) na portalu społecznościowym Facebook na profilu Organizatora pod adresem www.facebook.com/rigipspl.
- Zadanie Konkursowe polega na:
- Zrobieniu zdjęcia produktowi – RIGIPS PREMIUM LIGHT - w trakcie remontu
- Zamieszczeniu zdjęcia w sekcji komentarzy pod Postem Konkursowym.
- Uczestnicy mogą zamieszczać Prace Konkursowe do dnia i godziny wskazanych w Poście Konkursowym, przy czym Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany tego terminu po wcześniejszym powiadomieniu Uczestników o zmianie.
- Laureatami Konkursu zostanie 3 Uczestników, których prace zostaną najwyżej ocenione przez Komisję Konkursową powołaną przez Organizatora.
- Prace konkursowe będą oceniane w kategoriach:
- zgodności z zadaniem konkursowym;
- kreatywności;
- oryginalności;
- jakości wykonania.
- Prace Konkursowe zawierające treści sprzeczne z porządkiem prawnym Rzeczypospolitej Polskiej, zawierające treści obraźliwe lub obelżywe, naruszające prawa autorskie osób trzecich, a także zawierające treści erotyczne, niecenzuralne, ośmieszające, nieprzyzwoite, naruszające powszechnie akceptowane zasady moralności, godność osobistą, w tym na tle religijnym, etnicznym i rasowym, a także takie, które nie spełniają wymagań określonych niniejszym Regulaminem, nie biorą udziału w Konkursie i podlegają odrzuceniu przez Organizatora.
- Prace Konkursowe sprzeczne z Regulaminem lub takie, co do których Organizator poweźmie wątpliwość, że może ona w inny sposób naruszać prawa osób trzecich, w szczególności prawa autorskie lub prawa do wizerunku, podlega odrzuceniu przez Organizatora.
- Na decyzje Organizatora o odrzuceniu Pracy Konkursowej podjęte na podstawie Regulaminu nie przysługuje odwołanie. Jednocześnie Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany podjętej decyzji w przypadku zmiany okoliczności lub dostępu do nowych informacji.
- Informację o wygranej zostaną zamieszczone przez Organizatora w formie postu na Fanpage’u Organizatora lub wysyłane do Laureatów w wiadomościach prywatnych przy użyciu komunikatora dostępnego na portalu Facebook.
- Organizator na wyłonienie Laureatów ma 7 dni roboczych od czasu zakończenia przyjmowania Prac Konkursowych.
§ 4. NAGRODY
- W Konkursie przewidziano Nagrody dla 3 Laureatów.
- Każdy z laureatów dostanie 1 (słownie “jedną”) parę spodni roboczych RIGIPS.
- Warunkiem odebrania przez Laureata nagrody jest przesłanie w ciągu 3 dni roboczych wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
- imię i nazwisko;
- adres korespondencyjny;
- numer telefonu;
- adres mailowy;
- rozmiar spodni.
- Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. 3 lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi, lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez Laureata prawa do Nagrody.
- Przyznane w Konkursie Nagrody zostaną wysłane uczestnikom do 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Organizatora informacji, o której mowa w pkt. 3.
- Nagrody zostaną wysłane na koszt Organizatora, pocztą bądź za pomocą firmy kurierskiej, na adres wskazany przez Laureata.
- Laureatowi nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
- Laureat może zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny ani żadna inna nagroda.
- Jeżeli przepisy prawa przewidują powstanie obowiązku podatkowego zależnie od wartości Nagrody, to w przypadku, gdy Nagroda rzeczowa przypadnie osobie fizycznej, do Nagrody zostanie dodana nagroda pieniężna w kwocie stanowiącej 11,11% wartości danej Nagrody. W takim przypadku, część nagrody, stanowiąca dodaną kwotę pieniężną, nie zostanie wypłacona zwycięzcy, lecz pobrana przez Organizatora, przed wydaniem zwycięzcy Nagrody jako 10% zryczałtowany podatek dochodowy, od łącznej wartości Nagrody, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r, Nr 14, poz. 176 z późn. zm.).
- Za pobranie i odprowadzenie należnego podatku odpowiedzialny jest wyłącznie Organizator.
- W przypadku, gdy Nagroda przypadnie osobie prawnej, to na niej będzie ciążył obowiązek zapłaty podatku od otrzymanej Nagrody – zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 5. AUTORSKIE PRAWA MAJTKOWE
- Uczestnik oświadcza, że jest autorem Pracy Konkursowej zgłoszonej do Konkursu i przysługuje mu pełnia praw autorskich tak majątkowych, jak i osobistych do tej pracy, zwanej dalej „Utworem”.
- Uczestnik oświadcza, że pozyskał niezbędne licencje do poszczególnych elementów Utworu wraz z prawem ich przeniesienia na Organizatora.
- Uczestnik oświadcza, że w związku z udziałem w Konkursie, z chwilą zamieszczenia Pracy Konkursowej, przenosi nieodpłatnie na Organizatora, w zakresie nieograniczonym jakimikolwiek prawami osób trzecich:
- autorskie prawa majątkowe do Utworu na następujących polach eksploatacji:
- publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie dowolną techniką;
- publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do Utworu w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
- wprowadzanie do pamięci komputera, do sieci teleinformatycznej otwartej i zamkniętej;
- nadanie za pomocą wizji lub fonii;
- przekazywanie za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym poprzez Internet
- w dowolnym standardzie, systemie i formacie;
- utrwalanie i zwielokrotnianie w jakiejkolwiek postaci, na dowolnym nośniku informacji w dowolnej liczbie egzemplarzy;
- utrwalanie i zwielokrotnienie dowolną techniką;
- udostępnienie oryginału i egzemplarzy, na których Utwór utrwalono.
- dokonywania przeróbek, opracowań Utworu, jego skrótów oraz tłumaczeń.
- prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do Utworu.
- licencje do poszczególnych elementów utworu, o których mowa w par 5 ust. 4.
- Przeniesienie autorskich praw majątkowych do Utworu i prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do niego jest nieograniczone terytorialnie i czasowo. Organizator może wykorzystywać Utwór na całym świecie we wszystkich mediach, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych powyżej, przez cały czas trwania praw majątkowych. Organizator ma prawo udzielać licencji do korzystania z Utworu przez osoby trzecie na warunkach przez niego określonych, jak również przenosić autorskie prawa majątkowe do Utworu, a także prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do Utworu, na osoby trzecie.
- Uczestnik zobowiązuje się względem Organizatora, że nie będzie wnosił przeciwko niemu żadnych roszczeń dotyczących sposobu korzystania z Utworu.
- W sprawach nieunormowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją Regulaminu będą rozstrzygane przez Strony ugodowo, a gdy nie będzie to możliwe, poddane zostaną rozstrzygnięciu właściwego dla siedziby Organizatora sądu powszechnego.
§ 6. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZATORA
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania nagród, z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne, lub nieaktualne.
- Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności uczestników, którzy:
- zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
- podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka;
- podejmują działania z wykorzystaniem, niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;
- ingerują w mechanizm działania Konkursu;
- tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Facebook.
5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony, lub aplikacji ze strony Facebooka.
§ 7. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Dane osobowe Uczestników Konkursu są przetwarzane na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa z zakresu ochrony danych osobowych, w tym zwłaszcza rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu jest Organizator
- Dane osobowe Uczestników Konkursu przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konkursu i realizacji postanowień jego Regulaminu.
- Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych w związku z przeprowadzaniem Konkursu znajduje się w załączniku nr 1 do Regulaminu.
§ 8. REKLAMACJE I ZGŁOSZENIA NARUSZEŃ
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w czasie trwania Konkursu, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania Nagród.
- Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora z dopiskiem „PREMIUM LIGHT”.
- Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.06.2024 r. i obowiązuje do zakończenia wydawania nagród i rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa.
- Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez właściwy sąd powszechny.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie zamieszczona na Fanpage’u oraz na oficjalnej stronie Organizatora: www.rigips.pl.
- Regulamin Konkursu dostępny jest na oficjalnej stronie Organizatora: www.rigips.pl.
ZAŁĄCZNIK NR 1
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z ORGANIZACJĄ KONKURSU „PREMIUM LIGHT” z dnia 04.06.2024 r.
- Administratorem danych osobowych Uczestników (i ich przedstawicieli) w Konkursie jest Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o., ul. Okrężna 16, 44-100 Gliwice, wpisana do centralnej ewidencji działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 5220101585.
- Możesz się z nami skontaktować:
- Listownie: ul. Okrężna 16, 44-100 Gliwice
- E-mailem na adres: odo.sgcppl@saint-gobain.com.
- Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konkursu i realizacji postanowień jego regulaminu.
- Przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się dlatego, że jest to niezbędne dla wykonania obowiązków prawnych wynikających z faktu przeprowadzania Konkursu. Twoje dane osobowe przetwarzane mogą być również dla celów marketingowych ww. administratora danych, co oznacza w szczególności promowanie oferty jego produktów lub usług. Nie będziemy stosować w stosunku do Ciebie mechanizmów zautomatyzowanego podejmowania decyzji. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych odbywa się na podstawie tzw. uzasadnionego interesu administratora danych osobowych, określonego wprost w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Dodatkowo, o ile wyrazisz odrębną zgodę, Twój adres e-mail oraz numer telefonu będą wykorzystywane w celu komunikowania oferty handlowej administratora Twoich danych.
- Okres, przez jaki przechowujemy dane osobowe uczestników Konkursu, jest zależny od celu przetwarzania oraz tego, jakiego rodzaju obowiązki prawne musimy spełnić:
- dla celów związanych z przeprowadzaniem Konkursu dane osobowe uczestników Konkursu przechowujemy przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z udziału w Konkursie. Okres ten trwa do końca roku, w którym upłyną 3 lata od dnia powstania roszczeń. W przypadku zgłoszenia roszczenia przez uczestnika, okres przechowywania i przetwarzania jego danych osobowych może ulec przedłużeniu, jeśli będzie to niezbędne dla rozpatrzenia roszczenia i ewentualnej obrony przed takim roszczeniem;
- dla celów związanych w wysyłaniem komunikatów marketingowych – do czasu wycofania Twojej zgody na przetwarzanie danych w tym celu;
- dane osobowe uczestników Konkursu będą przechowywane w bazie marketingowej przez cały okres, kiedy dany uczestnik kupuje produkty Saint-Gobain Construction Products Polska oraz później przez okres 5 lat licząc od momentu, kiedy dany uczestnik ostatni raz zakupił produkty Saint-Gobain Construction Products Polska, chyba że wcześniej wyrazi on sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingowych;
- w każdym przypadku dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia innych czynności przetwarzania, ponieważ administrator musi być w stanie wykazać, że przetwarzanie danych obywało się zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
- Prawo ochrony danych osobowych daje Ci szereg praw, z których możesz skorzystać w dowolnej chwili. Twoje prawa obejmują:
- dostępu do Twoich danych;
- ich poprawiania;
- żądania ich usunięcia;
- ograniczenia przetwarzania;
- przenoszenia danych.
- Jeżeli uznasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy reguły przetwarzania Twoich danych osobowych, to masz prawo do złożenia skargi bezpośrednio do organu nadzoru (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Możesz się sprzeciwić przetwarzaniu Twoich danych w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:
- na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać;
- na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.